mandag 17. august 2009

Rikke!

Perrex ber om å få ta med en hilsen til Rikke her (og det må han jo få lov til!) De to er blitt bloggervenner, og Perrex er kjempeglad for at Rikke har fått det så fint hos sin nye familie!


Rikke + Perrex = sant!


Perrex gjorde som mange litt voksne herrer gjør;la inn et ungdomsbilde av seg selv . . .


Wow, Rikke, er det selveste sjøormen du har fått tak i der? Du er jaggu sterk og tøff! For mye Møllers Tran på deg? Eller for mye av Hills "duracell-for"?? :-) Mor mener at øyet mitt er blitt mye bedre, håper at dyrlegen er enig når vi skal til henne på kontroll fredag! Ta en kikk på bloggen vår da, så får du se (omtrent) hvordan du så ut da du var en nyfødt, svart og skjønn liten klump! Gizella var den eneste hunden som bodde her i huset som fikk barn, men jaggu var de barna fine!!
Min mor har også lyst på pus (jeg protesterer voldsomt), det bodde en pus som het Muffi her lenge før jeg kom hit. Når jeg en gang må dra til jaktmarkene (de evige, du vet) så kommer det kanskje pus hit igjen. Og/eller en liten tøysehund, som ikke kan sammenlignes med oss tøffe Schäferhunder!
Men mor har sikret seg, hun skal få opp på taket en "værschäfer"! Altså en værhane, men schäferhund istedet for hane, skjønner? Den er bestilt, og kommer i posten. Så kan alle se at her har det bodd Schäferhunder i over 30 år, de flotteste hundene i verden!
Nei, nå må jeg visst sove, sender over en stor godnattkos!
Din for alltid, Perrex!
PS: Og hvis du ikke synes det er ok at jeg bruker et par bilder av deg her, gi beskjed, så skal jeg ta de vekk! DS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Alltid hyggelig med en kommentar!