tirsdag 4. august 2009

Flere dyr- og hyttebilder m.m.!


Min ungdomshelt, cowboy Severin Eskeland fotografert på 70-årsdagen sin for noen år siden . . . (sakset fra Avisa Sunnhordland)

Se villsvinene!Noen grisunger ble avertert til salgs, der sto det bl.a.: "Eter alt, spesielt glad i små barn"!(Vet ikke om dobbeltbetydningen var tilsiktet, men har mine mistanker . . . )

Julefeiring i grisebingen 1994 . . .

Araberhesten Epo, med litt svett vårpels, som jeg kjøpte av Severin i 1994!

Epo, tenk han er blitt 20 år!




Kråkene mine! Nord-Europeisk gråkråke, nær slektning av svartkråken (mener jeg det er) som sitter på Zugspitze. Han på bildet over heter Lill-Satan, som har gitt navn til rognebærlikøren vår . . .


På hytten; nystekte vafler, brus og et gammelt brettspill, kan man ha det bedre?


Den gamle hytten på Hanøytangen, bygget på begynnelsen av 1950-tallet, rehabilitert 2004/05.

Hyttedusj! En ring med et dusjforheng på, montert på hytteveggen, en pose påmontert kran og spreder, fylt med passe varmt vann, vips så har man en komfortabel dusj på stedet hvor tiden har stått litt stille!

1 kommentar:

  1. Så flotte hester;-)
    Jeg og mamsen har hilst på flere hester i ferien. Først var de litt skumle, for de er jo så innmari store! Men etter en del pølsebiter så klarte jeg å se hvor flotte dyr dette faktisk er. Mamsen sto jo hele tiden og messet "ååå så fin hest, se så fin hest, snill hest" så jeg ble vel smittet med tankene til slutt. Og enda bedre, Hest = snop

    SvarSlett

Alltid hyggelig med en kommentar!