torsdag 27. august 2009

Fuglebad og sånt . . .

Måtte ta med noen bilder fra mobilen også, her er rhododendronblomsterprakten vår! Og så litt skryt over å ha (forhåpentligvis!) vervet litt grasrot på Hanøytangen for Dyrebeskyttelsen Hordaland. Fuglebadet som jeg satte opp i vår, bare så synd at fuglene ikke ser ut til å ville bruke det (men det tar seg godt ut!




To fine bilder av Gizella, Perrex fikk være med på det ene!

Jeg er litt flau, for da jeg tok den mobilen jeg har nå i bruk, tenkte jeg ikke på video- og bildeoverføring, så jeg heiv alt ledningdilldall som fulgte med den. Handsfree f.eks. har jeg ingen nytte av, fordi jeg aldri bruker mobilen når jeg kjører. Så i dag var jeg i den nye, fine Lefdal –butikken i Åsane og kjøpte meg en USB-kabel som passet. Litt plundrete å få til, men "all vår början bliver svår, bättre går det år
för år", som svensken sier!

1 kommentar:

  1. ;o)
    Riktig god helg til deg også, Randi!!
    Ps : Likte fuglebadet ditt!! J.

    SvarSlett

Alltid hyggelig med en kommentar!