torsdag 17. juni 2010

Kjeks til Rikke!




Sant de ser lekre ut? Synd at det ikke går an å sende kjeks elektronisk, ellers skulle du (kanskje) ha fått smake en! Posen står i min sofa, men jeg ville som vanlig ikke være med på bildet!

Jeg fant, jeg fant!



Far la en caps til tørk på badegulvet i fjor sommer. Var jeg ikke flink som fikk gravd den fram fra under et skap? Den må visst kostes og fiffes litt før den kan brukes igjen . . .


Jeg viiiiil ikkke!!!






















Veldig vellykket photoshoot som vanlig! Rikke kan jo ikke få se meg slik når jeg er så stygg i røytepelsen . . .

3 kommentarer:

  1. Nå må du Perrex, slutte å tulle.
    Du kan trygt la deg fotografere.
    Du er jo så pen at jeg har lyst til å knuseklemme deg. Det gjør ikke det minste vondt å bli tatt bilde av.....
    ♡♡

    SvarSlett
  2. *ååå* jeg skal si til mamsen at jeg må få sånne kjeks. De så jo innmari gode ut!
    Og du Perrex, jeg kan godt lære deg å bli fotogen. Egentlig er det innari gøy å bli tatt bilde av. Jeg har blitt en sånn linselus jeg... Med en gang jeg hører at mamsen har tenkt til å ta bilde så er jeg der... Jeg eeelsker å se hvor fin jeg er!
    Så ble jeg også litt imponert her, du finner jo frem ting disse menneskene har glemt. Tøffingen;-)
    Stor kos fra Rikke og mor;-)

    SvarSlett
  3. Ps, vi synes du er kjempeflott, selv med røytepels... Du kan jo bare si du er "in" for nå er det skikkelig "in" med rufs;-)

    SvarSlett

Alltid hyggelig med en kommentar!